Meld hier uw klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heeft u een klacht over een product of onze service? Laat het ons weten via e-mail of onderstaand klachtenformulier zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

 

"We raden u altijd aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sfeerenzo.nl of onderstaand klachtenformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


GEEN KLACHT MAAR WEL EEN ITEM RETOURNEREN?

ZIE HIERONDER DE DETAILS OVER UW RECHT OP HET RETOURNEREN VAN UW BESTELLING:

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Sfeer en Zo geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht vragen wij u om het contactformulier volledig in te vullen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.” Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Gaat het om een deel van de bestelling die retour is gekomen, dan wordt uiteraard enkel het bedrag van het desbetreffende artikel teruggestort op uw rekening.

Retouradres:
Sfeer en Zo
Bladelstraat 6
6844 AD Arnhem

Het kan soms voorkomen dat tijdens de levering een artikel beschadigd raakt door het transport of dat er reeds een beschadiging aan het product zat dat tijdens het inpakken over het hoofd is gezien. U heeft na het in ontvangst nemen van het artikel 2 dagen de tijd om dit aan ons te melden. Dit doet u door een mail te sturen naar info@sfeerenzo.nl onder vermelding van het factuurnummer en het desbetreffende artikelnummer. In de bijlage stuurt u vervolgens een foto mee van de beschadiging. Sfeer en Zo bepaalt daarna of de schade wordt vergoed of het artikel wordt omgeruild.

Let op:
*Een beschadigd artikel kan enkel worden omgeruild bij normaal gebruik.
*Overmatige of onnatuurlijke schade en slijtage, of schade door onjuist gebruik vallen hier niet onder.